Wat doen we

Wat doen we zoal.
We doe 1 x per maand een vraag baak en doe avond voor de leden. Wanneer een lid een vraag heeft met betrekking op de modelbouw qua besturinoog,digitaal,aankleding baan zijn lok wil ombouwen naar digitaal bespreken we dat op die avond. Wanneer je een nieuw ontwerp voor je baan thuis gemaakt hebt en je wilt kijken of het kan kun je ook rekenen op de leden die dan ook mee denken en info kunnen geven van wat wel en niet te doen, om zo problemen te voorkomen bij het bouwen van je baan.
De andere avonden zijn we met de modelbanen bezig; H0 baan hier leer je van elkaar over hoe een baan aan te kleden. Deze baan is trouwens digitaal gestuurd dit in tegenstelling van de N baan die analoog is.
Bij ons is het zo je moet niets maar je mag, alleen toekijken of een praatje maken geen probleem.
Dus wij proberen zo de hobby voor iedereen begrijpelijk te maken en natuurlijk goedkoper door de dingen aan elkaar uit te wisselen. zo hebben we al enige ervaring in verscheidende modelbanen die we gebouwd hebben zoals in slagharen de bonte wever H0 baan van om en nabij 40 m. Almelo Preston Palace buiten baan LGB van 25 x 15 m.